torsdag den 23. marts 2017

Tanker om et eksamens oplæg

Min virkelighed er, at jeg som underviser står med elever, hvor nogle er meget udfordret sprogligt, og i forhold til at læse og skrive, mens andre har let ved at lære det stof de skal kunne i forhold til deres mål. Min undervisning tilrettelægges derfor på et mellem niveau.


P.P Model Flow, vise at der er mange af eleverne som ikke har mulighed for at komme i flow. Aktiviteten for let, for dygtige elever, tiden for krot til de svage elever.


Model Hiim og Hippe, tilrettelægger et uv forløb, vise hvordan uv kan tilrettelægges


Metode FL; forklare hvorfor at jeg via Flipped Classroom kan få flere elever med, og derved opnå mulighed for flowe, herved dif. uv også


Herefter lave Mastery Learning i undervisningen via forskellige work-shops


Undervisningen stilladseres, og eleverne bliver en del af det didaktiske design. Teori Dale K1-2-3 videre udviklingen af teorien Lære på K2-3 får eleverne på K1-2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar